Regulamin Drzwi Otwartych w Filemon Club

I. Postanowienia wstępne

  1. Organizatorem wydarzenia „Drzwi Otwarte” jest Filemon Club, Studio tańca i fitnessu z siedzibą przy os. Jana III Sobieskiego, pawilon 103.
  2. Wydarzenie odbędzie się w dniach 15-16.02.2025 w siedzibie Filemon Club.
  3. W Studio Filemon Club obowiązuje ogólny Regulamin.
  4. Celem wydarzenia jest zaprezentowanie wybranych zajęć z oferty Studia oraz zachęcenie nowych klientów do skorzystania z kursów organizowanych przez Studio.
  5. Zapisanie się i uczestnictwo w wydarzeniu jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu oraz Regulaminu ogólnego Studia. W przypadku, gdy Uczestnik jest niepełnoletni akceptacja Regulaminów spoczywa na opiekunach prawnych.

II. Uczestnictwo w wydarzeniu

  1. Zajęcia przeprowadzane w ramach „Drzwi Otwartych” są bezpłatne.
  2. Udział w wydarzeniu wymaga wcześniejszego zapisu w jednej z następujących form:
    a) mailowo pod adresem: kontakt@filemonclub.pl
    b) telefonicznie lub poprzez SMS pod numerem telefonu: 604 537 119
    c) za pośrednictwem komunikatora Messenger.
  3. W trakcie „Drzwi Otwartych” będą wykonywane zdjęcia oraz nagrania wideo w celach promocyjnych Studia. Akceptując regulamin, uczestnik wyraża zgodę na fotografowanie i filmowanie swojego wizerunku podczas wydarzenia oraz na jego publikację w mediach społecznościowych, na stronie internetowej www.filemonclub.pl lub wykorzystanie w innych materiałach promocyjnych.
  4. Uczestnik ma obowiązek zmiany obuwia przed wejściem na salę.

III. Promocja dla nowych klientów

  1. Podczas „Drzwi Otwartych” uczestnicy mają możliwość otrzymania kodu zniżkowego -20% na zakup karnetu na 4 lub 8 wejść na zajęcia regularne:
    – Joga, Joga poranna
    – Zdrowy kręgosłup
    – Boks dla kobiet
    – Zumba
    – Street dance (wiek: 7- 12 lat)
    – Dancehall (wiek: 15+)
    – Solo Jazz
    oraz kursy taneczne:
    – Lindy Hop P0
    – Balboa P0
  2. Kod zniżkowy można wykorzystać wyłącznie w dniach 15-17 lutego 2025 r., podczas zapisów online poprzez Grafik na stronie internetowej Studia.
  3. Aby skorzystać ze zniżki, należy wpisać otrzymany kod w polu „Masz kod zniżkowy?” podczas wyboru metody płatności w systemie zapisów.
  4. Promocja dotyczy wyłącznie nowych klientów studia.
Scroll to Top